Svět reklamy je natolik obsáhlé téma lidské činnosti, že bychom se jeho popisu mohli věnovat mnoho dní. Reklama provází lidstvo v podstatě odnepaměti, zpočátku sice primitivní formou, ale jak jinak chcete někomu prozradit svou zkušenost a znalost jisté problematiky, když přestanete s lidmi komunikovat? Nemůžete se uzavřít do jeskyně s vědomím, že za vámi budou lidé sami docházet a zjišťovat, zda nemáte něco zajímavého a nového k prozkoumání a odzkoušení. Musíte se za těmi lidmi vydat sami.
V době televizního a rozhlasového vysílání, kdy ještě neexistoval Internet, se na televizních obrazovkách i v naší zemi odvysílal film s názvem „Roztržitý“, v hlavní roli s Pierre Richardem. Můžeme si na něm připomenout, jak se tehdy věnoval prostor reklamě, a co vše kvůli tomu reklamní agentury podnikaly. Dnes máme situaci mnohem snazší, reklama v Olomouci a kdekoli jinde může totiž proběhnout přes Internet, skrze webové stránky, a to tak, že si vaše produkty nebo služby lidé vyhledají sami. A jak to funguje?
Je k tomu zapotřebí SEO, které komunikuje s webovými vyhledávači, a lidé, kteří poptávají to, co vy nabízíte, do vyhledávačů zadávají ona klíčová slova, a vyhledávače vyhodnocují relevantní výsledky. A je-li SEO podchycené, máte velkou šanci, že právě vy budete na předních místech ve vyhledávání. Tomuto procesu se také říká „aktivní reklama“, kdy ji poptává sám zákazník, a vy pouze pasivně stojíte opodál, ale jste pro vyhledávače viditelní a vystoupíte do popředí vždy, kdy je to zapotřebí.
Základem toho všeho jsou ale webové stránky, proto je vhodné pověřit jejich tvorbou profesionály, kteří v komunikaci s vámi, jakožto zákazníkem, vytvoří poutavý zdroj, který zákazníky neodradí, ale naopak přitáhne jak svým věrohodným obsahem, tak i grafickým zpracováním a samozřejmě funkčním e-shopem, případně rezervačním systémem.